aplicatie cabinet dentar

Unele lucruri in viata sunt usoare, dar conducerea unui cabinet stomatologic nu este. Clinicile stomatologice si personalul medical aloca prea mult timp pentru inregistrarile pacientilor, programarea si reprogramarea corespunzatoare pacientilor si medicilor, colectarea datelor din mai multe surse intr-un mod centralizat, calcularea salariilor medicale, in functie de procente, materiale, costuri de laborator, chitante etc. In multi ani de activitate in industria inovatiei in managementul digital, specialistii invata multe provocari comune cu care se confrunta managementul cabinetelor stomatologice si cunosc toate solutiie de imbunatatire generala.

Crezi ca la un moment dat ar trebui sa angajezi o persoana cu norma intreaga doar pentru a raspunde la apeluri si mesaje? Se pare ca este nevoie de mult timp pentru a suna sau a da un sms pacient pentru a confirma o programare sau o reprogramare. Asistentele sau receptionerii sunt mereu ocupati, tinand pacientii la telefon si cautand locuri disponibile in jurnalul medicului, timp in care pacientul calculeaza cat va dura sa ajunga de la serviciu la cabinet si apoi la scoala pentru a-si lua copilul. Pentru a organiza eficient planul de lucru, medicul stomatolog poate creea programari pe un calendar dedicat, in functie de medic, procedura, timp alocat etc. Doar cu ajutorul unui click se vor putea automatiza notificarile pacientului si starea intalnirilor si eficienta generala va creste.

Nu exista o intrerupere mai grava decat atunci cand sistemul nu functioneaza. Problema ar putea fi ca ai facut click pe butonul „Actualizeaza mai tarziu” de pe unul dintre programele de securitate. O modalitate de a evita acest factor de stres este de a deveni un angajat permanent responsabil de intretinerea computerelor disponibile. Utilizati un dispozitiv compatibil, actualizati programul si asigurati-va ca aveti masuri de securitate pentru a va proteja de orice atac cibernetic. Dar aceasta este de obicei o sarcina imposibila. Investitia intr-un sistem de management bazat pe cloud va poate elibera de aceste necazuri.

Ca antreprenor si manager, mentinerea afacerii tale in crestere este o idee de care te ingrijorezi in fiecare zi. Dar datele despre activitate sunt greu de extras si, fara ele, ideea de a face un lucru bun este doar o incercare oarba. Droot pune la dispozitia administratorilor un modul in care sunt procesate cele mai importante date din managementul cabinetelor stomatologice. Rapoartele personalizabile va pot arata tot ce aveti nevoie pentru ca afacerea sa fie profitabila cu ajutorul analizelor.

Suntem in secolul XXI si este timpul sa scoatem hartia din administratia medicala. Acestea incetinesc personalul. Reintroducerea datelor intr-un computer este, de asemenea, ineficienta si creeaza greseli costisitoare. Dar cel mai rau dintre toate, hartiile sunt vulnerabile, greu de arhivat si stocat si ineficient de procesat si interpretat. Datele pacientului pot disparea dupa cateva minute. Daca nu ati trecut de la managementul hartiei la managementul digital, acum este momentul. Atunci cand pacientii pot completa formulare si semna electronic, timpii de asteptare in sala de tratament si contactul fizic cu personalul de la receptie sunt reduse. Desigur, acest lucru este mai bun pentru mediu!

Recenziile clientilor pot fi dificile pentru orice afacere, dar mai ales pentru clinicile dentare care cauta noi pacienti si se bazeaza pe recomandari de la persoana la persoana. Exista cateva lucruri pe care le puteti face pentru a imbunatati experienta pacientului:

  • automatizare in procesul de programare;
  • implicati pacientii sa completeze electronic formulare si chestionare pentru a reduce timpul petrecut in salile de asteptare;
  • daca aveti la dispozitie un monitor, acesta permite pacientului sa aleaga ce vrea sa urmareasca;
  • oferiti casti pentru a reduce zgomotul, astfel incat sa poata asculta muzica linistitoare.

Conducerea unui cabinet stomatologic este plina de dificultati si procese complicate. Din fericire, Droot va poate ajuta sa depasiti acesti factori de stres. Platforma va ofera controlul asupra experientei pacientului. Automatizati procesul de programare si comunicare, construiti incredere si simplificati pregatirea si colectarea documentelor fiscale. Vestea buna este ca Droot devine inima biroului, se va interconecta cu dispozitivele si perifericele pe care le detineti, se va sincroniza cu paginile web, conturile Google, casele de marcat si semnaturile electronice.