Serviciile de promovare online sunt importante pentru orice firma ce isi doreste sa se dezvolte, dar si sa atraga cat mai multi clienti catre site-ul lor principal. O agentie SEO precum psk.ro sau advertorial.ro pot face ca site-ul unui magazin sa fie printre primele zece in cautarile de pe motorul de cautare.

In ciuda acronimului, SEO se refera la fel de mult la oameni ca la motoarele de cautare. Este vorba de a intelege a ceea ce oamenii cauta online, raspunsurile pe care le cauta, cuvintele pe care le folosesc si tipul de continut pe care doresc sa il consume. Cunoasterea raspunsurilor la aceste intrebari va va permite sa va conectati cu persoanele care cauta online solutiile pe care le oferiti.

Daca cunoasterea intentiei publicului  este o parte a monedei SEO, livrarea acesteia intr-un mod in care crawlerele motorului de cautare pot gasi si intelege este cealalta. Motoarele de cautare sunt aparate de raspuns. Ele parcurg miliarde de continuturi si evalueaza mii de factori pentru a determina ce continut este cel mai probabil sa raspunda la intrebarea introdusa pe motoarele de cautare.

Motoarele de cautare fac toate acestea, descoperind si catalogand tot continutul disponibil pe Internet (pagini web, PDF-uri, imagini, videoclipuri etc.) printr-un proces cunoscut sub numele de „accesare cu crawlere si indexare”, apoi ordonandu-l dupa cat de bine se potriveste cu interogare intr-un proces la care ne referim ca „pozitionare sau clasare”. Astfel sunt folosite serviciile de promovare SEO!

Astazi, paginile cu rezultatele motoarelor de cautare – denumite adesea „SERP” – sunt pline atat cu multe reclame, cat si cu formate de rezultate organice mai dinamice (numite „caracteristici SERP”), mult mai multe decat am vazut pana acum. Cateva exemple de caracteristici SERP sunt fragmente prezentate (sau casete de raspuns), casete de intrebari pentru untilizatori, carusele de imagine, etc. Continua sa apara noi caracteristici SERP, conduse in mare parte de ceea ce cauta oamenii. Unele functii SERP de pe Google sunt organice si pot fi influentate de SEO. Acestea includ fragmente prezentate si intrebari conexe. Folosind tehnici de  profesionale prin care agentia aplica advertoriale SEO, site-ul in cauza beneficiaza de link-uri si cuvinte cheie bine plasate, astfel incat cei interesati de un anumit produs sa isi gaseasca calea direct catre sursa.

Alegeti sa fiti in primele topuri cu ajutorul unei campanii SEO profesionale care sa aduca cat mai multe beneficii site-ului web!