Reorganizare la Primăria Bacău – Stiri si noutati din Jud. Bacau. Temele care conteaza. Mai mult decat informatie.
Organigrama Primăriei Bacău se va schimba. Iniţiativa municipalităţii a primit aviz
favorabil din partea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici şi urmează să ajungă, spre aprobare, pe masa consilierilor locali.
Într-un comunicat remis de conducerea municipalității, se arată că „aprobarea unei noi organigrame va avea, ca prime efecte, o monitorizare mult mai bună a proiectelor aflate în derulare, precum și optimizarea relației cu cetățenii orașului.”
Forma în care va arăta noua organigramă a fost gândită respectând recomandări din partea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Public, instituţie aflată în subordinea Ministerului Dezvorltării Regionale şi a Administraţiei Publice. Conform acestor recomandări, acolo unde există 25 de posturi vor fi înfiinţate direcţii generale, activităţile din sfera administrativă vor fi toate concentrate într-o singură structură, iar administratorul public nu poate avea nimic în subordine, atribuţiile lui fiind stabilite de primar.
În baza avizului de legalitate obținut de la ANFP, un proiect de hotărâre privind viitoarea organigramă a Primăriei urmează să fie dezbătut de către Consiliul Local.