Reparatii jante aliaj SRZ Powdercoating de calitate exceptionala
Fara jante potrivite masinile nu pot rula pe drumurile publice, fiindca rotile nu se vor invarti pur si simplu, iar daca se invartesc defectuos exista riscul producerii unor accidente grave. Ar fi cat se poate de frustrant ca o persoana sa aiba o masina foarte buna in curte sau in garaj, rezervorul sa fie plin, motorul sa mearga, dar sa nu poata fi scoasa la plimbare, fiindca nu are jante sau cele care sunt montate deja prezinta numeroase fisuri si strambaturi!
La fel de frustrante sunt urmatoarele situatii:
-masina sta in garaj si nu exista un posesor de permis de conducere in familie;
-lipsa combustibilului nu permite scoaterea masinii pe drumurile publice.
Sunt si posesori de autoturisme care considera ca se pricep la toate si incearca singuri sa demonteze motorul, apoi observa ca le raman piese la sfarsitul montajului sau care dau cu ciocanul in janta sa o indrepte pana cand o rup.
Reparatiile pe cont propriu nu sunt recomandate fiindca:
-cel care le executa nu are pregatirea necesara. Nu se poate da cu ciocanul la voia intamplarii, fara sa se stie nimic despre rezistenta materialelor.
Loviturile sale pot fi atat de violente, incat sa strice janta si sa o faca de neutilizat.
-pe langa indreptare este posibil ca pe suprafata jantei sa fie fisuri minuscule si sa aiba nevoie de interventii complementare ca sa arate ca noua si sa functioneze ca noua.
-la atelierul de reparatii jante aliaj SRZ Powdercoating operatiunile sunt executate de tehnicieni si ingineri bine pregatiti si cu ajutorul aparaturii performante. Inainte de a incepe procesul, janta este supusa unui proces minutios de diagnoza, sa se stie exact cum sa fie reconditionata corect.
Mai sunt si alte argumente in favoarea atelierului. Cel care are nevoie de sablare/reconditionare jante nu trebuie sa faca nenumarate drumuri pana la atelier, fiindca pe site-ul oficial se pot rezolva multe probleme. Acestea sunt:
- informare despre servicii si preturi. Costul reconditionarii complete se afla cu ajutorul unei aplicatii, iar solicitantii este bine sa stie ca acesta variaza in functie de diametrul jantei si de materialul din care este facuta.
- date de contact. Sunt acolo numerele de telefon, dar exista si un formular de contact online care usureaza comunicarea si programarea. Este suficient sa fie completat si trimis si in cel mai scurt timp se primeste raspuns la orice solicitare si intrebare.
- obtinerea unor informatii complete despre toate operatiunile care fac o janta sa arate ca noua.
Dupa reconditionat o janta poate avea aspect aurit, argintat sau se poate alege culoarea dorita de client sa se potrivesca la designul masinii.
Rotile unei masini sunt cele mai expuse in trafic, fiindca ele ruleaza cu viteza de peste 100 de kilometri pe ora pe autostrada, trec peste obstacole avand aceasta viteza, se lovesc de diferite corpuri straine.
Uneori anumite portiuni din sosea sunt pline de denivelari sau asfaltul a fost decopertat pentru anumite interventii. Este de ajuns sa treaca soferul cu viteza prin acel loc si janta se stramba.
Pe de alta parte, cu aceste piese importante in deplasarea masinii nu este deloc de glumit, fiindca fisurile mici pot deveni asa de mari, incat janta este irecuperabila.
Cand nu este dusa la timp la recuperat si se merge cu ea multi kilometri, janta poate fi aruncata, fiindca nu se mai poate repara.
Reparatiile trebuie sa fie facute la timp in special pentru acele modele pentru care nu se mai gasesc piese.
Ce recomanda acest atelier? Opiniile si evaluarile clientilor care se declara multumiti din toate punctele de vedere: al comunicarii-relationarii cu clientul, al calitatii interventiilor, al informarii clientului si al dotarii.
Pozele de pe site sunt si ele martore la maretele realizari care au loc la acest atelier. De asemenea, colaboratorii si parteneriatele cu marile companii de transport marfuri si persoane spun totul despre seriozitatea oamenilor care lucreaza aici.
Cu siguranta ca SRZ Powdercoating si-a castigat clientii prin munca titanica si seriozitate, de aceea ei aduc multe jante la reconditionat in acest loc.
Multe dintre masinile care circula pe drumurile publice din Romania au jantele reconditionate in acest atelier si au fost salvate de la fier vechi datorita interventiilor acestor oameni minunati.
Oamenii ar trebui sa nu mai incerce sa isi repare singuri masinile, sa indrepte jantele lovindu-le cu sete cu ciocanele, fiindca in acest mod pierd mai mult. Exista ateliere specializate, manopera nu costa mult, iar serviciile oferite sunt de calitate premium. Este de asemenea, foarte important ca inainte de plecarea la drum lung sa se faca o inspectie serioasa a masinii.
Posesorul acesteia sa o examineze pe toate partile incepand cu caroseria, rotile, farurile si stergatoarele de parbriz. Toate aceste componente mici sunt foarte importante. Uneori oamenii pleaca in cursa cu toate ca un stergator de parbriz nu functioneaza si abia cand incepe sa ploua sa sa ninga abundent intelege cat de mult au gresit mai ales daca merg pe autostrada si nu pot iesi din coloana sa stearga manual parbrizul.
Orice componenta a masinii este importanta si daca acum este observata o fisura la janta, peste cateva secunde se impune sa fie facuta programarea pentru reconditionarea ei.
Jantele se resimt dupa un drum de mii de kilometri, de aceea, inspectia se impune sa fie facuta si la intoarcerea acasa din concediu.
Orice suprasolicitare a masinii pe caldura poate avea efecte negative, iar posesorul ei trebuie sa fie foarte atent.
Cine are nevoie de indreptat jante, de sablat, sudat sau vopsit jante sa faca acum o programare.